13 decembrie 2009

Hai ca m-ai facut fericita!


Chiar, pe bune, B., m-ai facut fericita, sa-mor-io-sa-mi-sara-ochi'-din-cap-daca-nu:))! Cu postarea aia de azi:))...hai te iubesc.
V-am pupat pe toti ca azi iubesc pe toata lumea:)).
Hai M., ca si pe tine te iubesc:)).[Ca intotdeauna!]Cu propunerea de iesit afara. Chiar mi-a placut asta, parca mi-ai citit gandurile:))!
Hai va las.
P.S.: Si pe B. o iubesc intotdeauna.
P.P.S.: A., si pe tine te iubesc in seara asta:)). Asa-s de fericita, incat simt ca nimeni si nimic nu-mi poate strica buna dispozitie.
Hai ca deja devine prea a la tanar-si-nelinistit. Hai pa:))!

Ba, asa-s de fericita ca nici maical gecsan nu ma poate enerva :)). e de bine: a doua oara in 4 zile. hai ca-s pe drumu' cel bun:)). hai sa caut pe net o poza, ceva, cu laugh, ca tata mi-a facut dvd cu alea de pe chromasia si le-a sters din calculator. deci...
nu, hai ca pun una de pe chromasia, o descarc acu', la plesneala.
chiar, sa vad daca D.J.N. nu a mai pus fotografii noi:x.
hai v-am pupat.

2 comentarii: