28 ianuarie 2010

Astăzi, 28? ianuarie 2010.(încă nu m-am obişnuit cu zecele)

Mm. Se pare că lucrul acela oribil despre care vă spuneam devine din ce în ce mai uşor de suportat-poate şi din cauza faptului că s-a rezolvat pe jumătate.
Îi mulţumesc lui Dani pentru că m-a ajutat când aveam nevoie de ea.
Mulţumesc, B şi A pentru că sunteţi cele mai bune prietene ale mele şi pentru că mă simt atât de bine când sunt cu voi.
Mulţumesc, V pentru că înţelegi ceea ce îţi spun şi pentru că deşi probabil gândeşti că sunt o ciudată, nu o spui cu glas tare. Deasemenea, mulţumesc că mă suporţi după atâta timp şi după câte faze ţi-am făcut şi pentru că vorbeşti cu mine când am nevoie de tine.
Mulţumesc, BL pentru că râzi cu mine ca o nebună.
Mulţumesc, M pentru că eşti aşa amuzantă şi pentru că îmi ceri să te îmbrăţişez, câteodată. Mă face să mă simt bine.
Mulţumesc, F pentru că eşti o companie atât de plăcută[cel puţin pe net:))! ].
Şi mulţumesc celorlalţi care mă acceptă aşa cum sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu