4 august 2010

Analize .

Deci sunt traumatizată pe viaţă.
Am fost la Ecomed să-mi fac analizele. Dea. Mi-a luat 3 doze de sânge strigoaica de asistentă. Frate, când schimba recipientele, mişca şi acul şi ghici cine avea de suferit ! Mă apucă jalea când mă uit la mână. Era şi sictirită într-un hal şi avea nervişori, drăguţa de ea. Mamă ce-mi venea să-i zic vreo două. Şi lui tata la fel, dar m-a aprobat când i-am zis că poate dacă spunea ceva, îmi făcea vampiroaica asta ceva la mână.
A, şi să mai zic o chestie.
În timp ce eu mă aşezam pe scaun pregătindu-mă pentru acuşor, a intrat o bunicuţă cu un recipient d-ăla în care se colectează un ştiţi-voi-ce-galben. I-l dă tipei. Tipa începe să ţipe la ea, că "uite cum ai închis-o, Doaaamnee", în timp ce bunicuţa se uita la tipă cu o privire tâmpă si un zâmbet de om nebun. Ceea ce m-a amuzat. Problema e că tanti chiar nu închisese ca lumea recipientul. Mi-am zis că dacă tipa nu-şi schimbă mănuşile, eu fug.
Vestea bună e că şi le-a schimbat.



Aşea. Azi m-am dus să iau rezultatele. Şi problema e că m-am dus prea târziu. Dar ghiciţi ce. Am găsit-o pe tipă acolo. Bineînţeles, cu acelaşi sictir.

Lăsaţi-o baltă.

Melodia zilei ? Hm. Hai, fie. Muse - "Neutron Star Collision(Love will be forever)".

14 comentarii:

  1. Huuuh ?! Girl, cum se face ca eu nu stiam de asta ?! Esti sanatoasa :D ? E dureros acu :D ? Tre' sa-mi fac si io :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Esteeee. Foarte. Uite un sfat : nu te du la Ecomeeeed ! Nu ştiu dacă sunt sănătoasă . Azi mă duc după rezultate . Din nou.

    RăspundețiȘtergere
  3. evaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ai datoooo in baraaaaaaaa rauuu de toooooooooot...
    app e scarbos la analize...poza e scarboasa...shi postu imi face furnicaturi la mana la cap la gat...aoleooo deja vad onuletzi mici si verzi cu seringi im mana..."luatio pe dirigaaaaa....eu inca sunt tanaaaar"...

    RăspundețiȘtergere
  4. ştiţi-voi-ce-galben e adria cu aroma de portocale...nu?:))=))

    RăspundețiȘtergere
  5. evaaaaaaa tu esti trauuumaatizataaa pe viataaaa de mult timp. t

    RăspundețiȘtergere
  6. Bă Iuli. Tu n-ai trecut prin ce-am trecut eu. Vaca aia...îmi venea s-o omor. Ok, dacă vrei tu să-l faci Adria :)).

    RăspundețiȘtergere
  7. pai...mie imi vine constant sa omor mai toti asiaticii (japonezi, chinezi, coreeni ect.)...dar n-am cu ce...oricum...asta e alta poveste..ideea e ca am ales adria pt ca e exotic si romanesc:D

    RăspundețiȘtergere
  8. wa da' ce-ai tu cu asiaticii :-w ? ia vezi ca poate te omor eu pe tine X(!

    RăspundețiȘtergere
  9. pai...sunt micuti...multi si au ochisorii aia ai lor...micuti si ingusti.....bleacs

    RăspundețiȘtergere
  10. Băi nebunule, copiii asiatici sunt cei mai scumpei.

    RăspundețiȘtergere
  11. Şi japonezii sunt sexy. Aşa că să nu te-aud. Eh şi mai ştim noi cine e sexy, nu, Bia ?

    RăspundețiȘtergere
  12. azi are ultimul concert. dupa care termina. canta 18 melodii .. :X mi-a zis ca tocmai isi pierde vocea si e speriat de moarte :)) .. hai sa-i uram succes :))!

    RăspundețiȘtergere
  13. Păi trebuia să-i urezi tu că eu nu am cum...pentru că cineva nu mi-a dat ID-ul, remember !? Ciudat, nu !?

    RăspundețiȘtergere