13 decembrie 2009

13 decembrie 2009(ador data asta)

Frate, deci azi ma simt genial, cum ar spune B. Deci ninge, e tot ce mi-am dorit de la Doamne-Doamne iarna asta:d. Deci, multumesc Providentei. Asaaaa...in cateva zile imi ajunge telefonu' nou prin FanCourier(sau cum se zice, ca n-am auzit decat o data-n viata mea de astia si n-am vazut nicio sigla) si de-abia astept sa trantesc DISTRUSU' ALA VECHI(la propriu) de pamant pana se face firimituri. Frate, e cea mai tare iarna.
Cu exceptia faptului ca vine A. acasa, imi face mii de nervi si un dezastru complet in casa...vine cu aerele lui de b., cand de fapt...hai nu mai comentez si asta, ca acus e Craciunu' si nu mai vine Mosu' la mine:d. Ma rog. de-abia n-astept s-ajunga acasa cu toate placile si uscatoarele de par si parfumurile si toate sofisticatile lui...am crezut ca o sa ne intelegem mai bine acum, ca a plecat, dar asta functioneaza doar in primele ore. Primele cateva* ore. Si cum eu nu stau prea bine cu nervii, nu stiu cat po' sa-l suport...da' Cineva sper sa tina cu mine:d. Of.
Dar ce nervi, frate!? VINE CRACIUNIU'! De-abia astept sa fac bradu' si tot restu':D!
Si am si scapat de o anume doamna directoare, doamna de romana si doamna diriginta timp de 3 saptamani:D!
URA!
Hai ca am cautat pe net niste imagini cu bradu' de Craciun si am observat ca oamenii nu stiu sa faca un brad ca lumea. n-am gasit nimic care sa-mi placa si mi-am facut niste nervi...deci fara poza la postarea asta:)).
Hai pa.
meri crismas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu