13 decembrie 2009

Vise.

Nu ca ar interesa pe cineva inafara de mine postarea asta:)). Doar ca...stiti cum e:)...
Deci:
- visez sa ma trag in cel mai mare montagne-russe din lume.
- visez sa vorbesc mult, mult cu heliu.
- visez sa...ma invart si eu printr-o chestie din aia in care se antreneaza parasutistii. Ma refer la aia care danseaza in aer si castiga campionate mondiale.
- visez sa merg in Japonia. Sunt pur si simplu fascinata de limba japoneza, de geishe si de totul legat de ele, de traditiile lor, de orasele lor...si, ce-i drept sunt si unele desene japoneze faine(foarte multe).
- visez sa merg in Anglia, Blackpool si sa ma intalnesc cu David. J. Nightingale, fotograful meu preferat.
- visez sa ajung si in S.U.A. In mod special Canada. Dar vreau sa vizitez Forks.
- visez sa dau o raita si prin Australia, Sydney.
- visez sa calatoresc in Finlanda, chiar daca, in mare parte, limba lor ma calca pe nervi. Vreau sa ma intalnesc cu cei din Nightwish, dac-or mai exista.
- visez sa devin neuro-chirurg intr-un spital din Japonia. Daca nu, Anglia sau America.
- visez sa ma intalnesc in Cer cu batranelul de la librarie. V-am povestit despre el? Daca nu, nu am sa o fac de acum, pentru ca nu am chef sa bocesc.
- visez...ce altceva mai visez? Poate sa ma casatoresc cu un barbat frumos si sa am doi copii.
- CUM AS PUTEA SA UIT ASTA!? Visez sa imi construiesc o casa pe malul marii(nu in Romania, logic.), o casa cu peretii dinspre mare de sticla, iar restul, albi. O casa cu interiorul in mare parte alb, dar cu unele camere roz-inchis, negre si bleumarin.
- visez sa imi cumpar un aparat foto foarte performant cu care sa fac poze foarte tari, pe care le-ar aprecia D.J.N.
Cam atat deocamdata.
P.S.: Am niste vise pe care nu le pot impartasi cu voi: unii ati rade de mine, altii mi-ati spune ca e imposibil, dar eu stiu ca se poate. Si...la urma urmei, nu pot sa va spun totul.

2 comentarii:

  1. Hey ev!
    ma bucur ca ti-am facut ziua mai buna, acum inteleg de ce erai asa fericita. vezi ce nevoie aveti cateodata de mine :D? va fac fericiti cand sunteti tristi si cand sunteti fericiti...tristi :D. fata !!!! deci!!!!!! astea la care tu aspiri, au ca plural VISURI. nu vise. pluralul la vis din timpul noptii e VISE. si pluralul la vis ca aspiratie e VISURI> asa-i ca-s geniala #-o ?
    baaaaii!!!! casa cu pereti de sticla pe malu marii o vreau si eu ! jumate'ia mea ! bine...3 sferturi :D :-"
    sa te faci doctor si sa ma chemi si pe mine la tine acolo ca io vreau sa ma casatoresc cu un doctor, stii noo ?? hai ca te-am pupat si eu! tre sa vezi AUSTRALIA!

    RăspundețiȘtergere
  2. o, mersi. stiu, mi-ai mai repetat de mii de ori faza cu visele si visurile, dar pur si simplu URASC cum suna visuri. URASC cuvantul asta, ma-ntelegi? si, daca vrei, o sa locuim impreuna:))! te pup.
    P.S.: Iti fac rost de un doctor dragut si interesant, ca si eu vreau sa ma casatoresc cu unul:D! Cel putin mi se pare inevitabil:))!

    RăspundețiȘtergere