17 decembrie 2010

All I wanted was you

Titlul n-are nicio legătură cu ce scriu. E o melodie de la Paramore.
Am văzut azi Ondine şi continuarea de la The Curious Case of Benjamin Button.
Filmul ăsta nu a fost extraordinar. Am început să mă uit la el...chiar, exact acum o săptămână! Vinerea trecută. Şi m-am uitat cam la jumătate de film care m-a plictisit într-un hal...aşa că l-am lăsat baltă şi azi, când am vrut să-l şterg, am zis să mă uit, totuşi, la restul. Partea a doua a filmului a fost mai bună, mult mai bună. Am şi plâns la sfârşit. Dar de-abia cînd a început să spună ce/cum sunt oamenii.
Ondine a fost bun. Mi-a plăcut mult. Povestea nu a fost...ca, pffuah!, dar mi-a plăcut cum a fost făcut, personajele, actorii, cum vorbeau...faza e că, spre "surprinderea" noastră, traficanţii erau români:)). Nici că se putea altfel! :)) Oare ce gândesc ceilalţi despre noi?? :))

Aşa că acum sunt în starea Ondine + The curious Case of Benjamin Button plus alte amestecături.

Hans Zimmer

Cactuşii înfloresc odată la şapte ani

13 comentarii:

  1. uita-te la seria "saw"....diri stie;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iuliaaaan...de câte ori ţi-am mai zis să nu mai dai comentarii anonime :))? Saw mi se pare o tâmpenie:)). N-am de gând să mă uit :-j.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))da...pana ma loger pe toata cacaturile alea o sa am varsta lui robert (mudrac)

    asa am zis si eu la incept destre saw..da pana la urma s-o parut a fi misto

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit în seara asta câte ceva despre Saw. E naşpa. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. are coloana sonora super-misto...are scene scarboase...si lui robert ii place...(am vazut saw 3, 4 si 5 impreuna cu el:X:X)...pana shi d-na direct o spus ca filmul e super-maga-bunaciune...asa ca nu te pune cu dn-a direct:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. atunci o sa ai parte de torturi matematice(a la dn-a direct):D:)))....si in timpul acesta robert o sa se uite la tine mancand pufuletzi GUSTOOOOO

    p.s. tu chiar ai rabdare sa pui tote sedilelea alea...diri crek ti-a spalat mintile...:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. =)) Dragă, m-am obişnuit;)). Diri a ta a făcut treabă bună cu noi:)). Se pare că ştiu destule vrăjeli ca să iau 10 în teză la română:D.

    RăspundețiȘtergere
  8. uoau...si eu am luat 10(9.50 sau 9,75-nu stiu sigur)...si in plus eu nu-mi pierd timpul cu sedilele.....de aceea sunt prieten cu robert:))....ceea ce tu nu esti....:P

    RăspundețiȘtergere
  9. hai...recunoste ca de mult il doresti(in tacere)... daca vrei iti fac cunostinta cu el;) iti da numai o privire si te-ai si indragostit de el:))

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am văzut de o grămadă de ori, şi serios că nu m-a atras! :)) Îmi inspiră milă.

    RăspundețiȘtergere
  11. mda...cand il vad ma gandesc "oare ce gandeste o insecta?"

    RăspundețiȘtergere