17 decembrie 2010

Changes

M-am uitat prin postări mai vechi de pe blog. Şi mi-am dat seama cât de schimbată sunt:)). Acum nu mai sunt nici pe departe aşa de seacă, sau aşa de uşor iritabilă, nu mă mai afectează prostia atât de mult(am învăţat s-o ignor), trec mult mai uşor peste lucrurile urâte, sunt mai cu picioarele pe pământ(deşi n-o să fiu niciodată pe deplin-asta chiar ar fi o nenorocire pentru mine), nu mă mai îndrăgostesc atât de uşor şi niciodată de persoane imposibile, sunt MUUUULT mai veselă(de fapt, râd cam 97% din timp).
E bine, e mult mai bine. :-)
Nu ştiu ce m-a schimbat. Poate doar am crescut.
E trist să văd persoane care-s tot timpul seci sau plictisite de viaţă. E trist că nu ştiu să râdă într-una, din orice chestie, oricât de neamuzantă ar părea altora. Chestiile astea mici mă menţin pe mine atât de veselă. Şi ştiţi ce? Îmi dau seama că eu chiar sunt veselă :))! Nu mă puteţi întrista prea uşor. Trebuie să fie serios sau un film dramatic :)).

Recomand vizionarea filmului Schindler's list :-).

În medie, o persoană râde cam de 15 ori pe zi. E prea puţin!!

3 comentarii:

  1. daca ai fi vazut cat am ras eu si dan dupa ce ne-o dat diri meciu'...ai dreptate....viata e prea scurta ca sa nu razi tot timpul

    RăspundețiȘtergere
  2. p.s. diri rade 0.0000000000000000000001 sec pe an...de ziua lui robert (mudrac)

    p.s.2iar dna direct 0.00000000000000000000001 sec at cand vio ii spune ca o iubeste

    RăspundețiȘtergere