24 februarie 2011

nu știu dacă vedeți cât e ceasul

dar, în caz că nu, e 06:23. m-am trezit la 06:00 ca să-mi scriu la franceză (deși intenția inițială a fost să mă trezesc la 05:30), după care mi-am dat seama că nu am carte. :)) ce tâmpenie din partea mea.

mi-am făcut ghiozdanul și acum stau și mă uit pe pereți. aștept să se facă 06:30, ca să încep să mă pregătesc. pentru mers la școală.

mi-am uitat sacoul de la uniformă într-un laborator de informatică, marți, și - evident - nu l-am mai găsit când m-am întors.

minunaaat. e 06:29. o să apăs butonul.

2 comentarii:

  1. aham e 7.04, rocku e la maxim, eu iti citesc blogul de dimineata si nu am chef de scoalaaa !

    RăspundețiȘtergere
  2. să mori tu că e la maxim! :))
    supeeer :D!
    ALL THE GIRLS AND THE BOYS AND PEOPLE MAKING NOISE JUST LET ME HEAR YOU SHOUT: BRING 'EM OUT! BRING 'EM OUT! \m/!! \:d/

    RăspundețiȘtergere